Sponsored By

Sponsored By
Sponsored By

Babi Mild Myanmar

Thursday, July 25, 2013

ၿပီးျပည့္စံုုျခင္း . . . Article


ၿပီးျပည့္စံုုျခင္း  . . .

သရဖူထဲမွာ ဖတ္လိုုက္ရတယ္။ သံသာ၀င္းရဲ႕အင္တာဗ်ဴးမွာပါ။ မိဘႏွစ္ပါးလံုုးနဲ႕ဒီအသက္အရြယ္အထိ အတူေနရတယ္ဆိုုတာ ဘုုရားသခင္ေပးတဲ့ ေကာင္းခ်ီးပါပဲ တဲ့။ ကၽြန္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္းက ကၽြန္ေတာ့္ကိုု ဖတ္ျပတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က သူ႕ကိုု ျပန္ေျပာလိုုက္ပါတယ္။
“ေအး။ ဒီေန႕ နံနက္စာေကာင္းေကာင္းစားရတာလဲ ဘုုရားသခင္ေကာင္းခ်ီးပဲ။ မေန႕ညက ေကာင္းေကာင္းအိပ္ရတာလဲ ဘုုရားသခင္ေကာင္းခ်ီးပဲ။ အခုု မင္းနဲ႕ ထိုုင္ၿပီး စကားေျပာႏိုုင္တာလဲ ဘုုရားသခင္ရဲ႕ ေကာင္းခ်ီးပဲ။” လိုု႕ (ကၽြန္ေတာ္က ဗုဒၶဘာသာ၀င္ပါ။ သူမ်ားစကားနဲ႕လိုုက္ေျပာလိုုက္တာ)
ကၽြန္ေတာ္အျမဲတမ္း ေျပာေလ့ေျပာထရွိပါတယ္။ ဘယ္အရာကိုုမွ တပ္မက္စိတ္မရွိတဲ့ အခ်ိန္မွာ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ဘ၀ဟာ ျပည့္စံုုသြားတယ္လိုု႕။ ဘယ္အရာကိုုမွ အႏိုုင္ရလိုုစိတ္မရွိေတာ့တဲ့ အခ်ိန္မွာ အရာရာတိုုင္းကိုု အႏိုုင္ရလိုုက္တယ္လိုု႕။
လူတစ္ေယာက္ရဲ႕အလိုုမက်မႈဟာ လိုုခ်င္မႈေပၚမွာ မူတည္တာပါ။ လိုုခ်င္မႈမရွိရင္ အလိုုမက်မႈမရွိေတာ့ဘူး။ ဒါဟာ လြယ္ကူတဲ့ သေဘာတရားတစ္ခုုျဖစ္ေပမယ့္ လူေတြက ေတာ္ေတာ္နဲ႕နားမလည္ၾကပါဘူး။
ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀တစ္ေလ်ာက္ ကၽြန္ေတာ္ လူေတြကိုု အႏိုုင္မလိုုခ်င္ခဲ့ပါဘူး။ ကိုုယ္စိတ္၀င္စားတာကိုု စိတ္ပါလက္ပါ လုုပ္ေနရရင္ ကၽြန္ေတာ္က ေက်နပ္ေနတတ္သူပါ။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္သူ႕ကိုုမွလည္း မရံႈးပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀တေလ်ာက္ ယွဥ္ၿပိဳင္မႈေတြ မ်ိဳးစံုု ႀကံဳေတြ႕ရပါတယ္။ တရားတာေတြလည္းပါတယ္။ မတရား ယွဥ္ၿပိဳင္မႈေတြလည္းပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕တုုံ႔ျပန္မႈကေတာ့ လစ္လွ်ဳရႈလိုုက္ျခင္းပါပဲ။ ဒီေတာ့ ၿပိဳင္တာေတြ မၿပိဳင္တာေတြ ကၽြန္ေတာ္ မသိေတာ့ဘူး။ ဒီေတာ့ ႏိုုင္တာေတြ ရံႈးတာေတြလည္း ဂရုုမစိုုက္မိေတာ့ဘူး။ လာၿပီး ၿပိဳင္ေနတဲ့လူေတြကိုုလည္း ေျပာခ်င္ပါတယ္။ မေမာၾကဘူးလားလိုု႕ေလ။ သူတိုု႕ၿပိဳင္ေနလဲ ကၽြန္ေတာ္က ဒီလိုုပဲအလုုပ္လုုပ္ေနမွာပဲ။ သူတိုု႕မၿပိဳင္လည္း ကၽြန္ေတာ္က ဒီလိုုပဲအလုုပ္လုုပ္ေနမွာပဲ။ တစ္ခါတစ္ေလ ကိုုယ့္ဖာသာကိုု အရမ္းအလုုပ္ရႈပ္ေနရင္ ကၽြန္ေတာ္က ပတ္၀န္းက်င္ကိုုေတာင္ ေမ့ေနတတ္တဲ့လူပါ။
ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္ကိုု ယွဥ္ၿပိဳင္သူေတြအေနနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕လႈပ္ရွားမႈေတြကိုု ေစာင့္ၾကည့္ေနရတာနဲ႕ကိုု ေတာ္ေတာ္ ရံႈးေနၾကပါၿပီ။ က်န္တာေတာ့ ထည့္မေျပာေတာ့ပါဘူး။
အစြဲအလမ္းေလးေတြေလ်ာ့၊ ေမာဟေတြေလ်ာ့၊ အျပဳသေဘာေဆာင္တာေလးေတြမွာ အာရံုုစိုုက္လိုုက္ရင္ ေလာကႀကီးက အမ်ားႀကီး သာယာလွပတာကိုု သတိျပဳမိပါလိမ့္မယ္။
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ညဖက္မွာ ဇိမ္က်တဲ့ေမြ႕ယာေလးနဲ႕ ေစာင္ထူထူနဲ႕ အဲယားကြန္းေအးေအးေလးနဲ႕ အိပ္လိုုက္ရရင္ကိုုပဲ ေတာ္ေတာ္ႀကီးကိုု ေက်နပ္တဲ့သူပါ။ ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀က ေနေပ်ာ္သြားပါၿပီ။
ရ႒

No comments:

Post a Comment