Sponsored By

Sponsored By
Sponsored By

Babi Mild Myanmar

Wednesday, July 17, 2013

ျပန္ငယ္ခ်င္လိုုက္တာ . . .. . . - Article


ျပန္ငယ္ခ်င္လိုုက္တာ . . .
လူတိုုင္းရြတ္ဖူးၾကမွာေပါ့။ ကေလးဘ၀ျပန္လိုုခ်င္လိုုက္တာတိုု႕။ ေက်ာင္းသားဘ၀ ျပန္ေရာက္ခ်င္တယ္တိုု႕။ ဆယ္ေက်ာ္သက္ျပန္ျဖစ္ခ်င္တယ္တိုု႕။ လူတိုုင္းလူတိုုင္းမွာ အတိတ္ကိုု ျပန္တမ္းတတဲ့ အခ်ိန္ေလးေတြ ရွိတတ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ငယ္ငယ္တုုန္းကေတာ့ လူႀကီးအရမ္းျဖစ္ခ်င္တယ္။ ကိုုယ့္ရဲ႕အခ်ိန္ေတြကိုု ကိုုယ္တိုုင္ ပိုုင္ပိုုင္ႏိုုင္ႏိုုင္စီမံခန္႕ခြဲခ်င္တယ္။ လူႀကီးေတြ စီမံတဲ့အတိုုင္းေနရတာကိုု စိတ္က်ဥ္းက်ပ္ခဲ့တယ္။ အခုုလိုု ကိုုယ္ပိုုင္ဆံုုးျဖတ္ႏိုုင္တဲ့အခ်ိန္ေရာက္ေတာ့ စီးပြားေရးေၾကာင့္၊ လူမႈေရးေၾကာင့္ စတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေတြေအာက္မွာ ကိုုယ့္ရဲ႕အခ်ိန္ေတြကိုု ကိုုယ္ကိုုယ္တိုုင္ကပဲ ျပန္ၿပီး အသံုုးျပဳရျပန္တယ္။ နားခ်င္လည္း မနားရ။ သြားခ်င္လည္းမသြားရ။ ဘယ္သူကမွ ကိုုယ့္ကိုု အတင္းအက်ပ္မေတာင္းဆိုုေပမယ့္ ကိုုယ္ကိုုယ္တိုုင္ကိုုက မလုုပ္ႏိုုင္ျဖစ္ေနတယ္။ ဒီေတာ့ အရြယ္တိုုင္းမွာ သူ႕အေၾကာင္းနဲ႕သူ ရွိေနမွာပဲ။ ေနလိုု႕ အေကာင္းဆံုုးအရြယ္ဆိုုတာ မရွိပါဘူး။ လူတိုုင္းကေတာ့ မရတာကိုု ေတာင့္တခ်င္ၾကတာ သဘာ၀ျဖစ္ေနပါၿပီ။
ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခါတစ္ေလ စဥ္းစားမိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေရာ အတိတ္ကိုု ျပန္ေတာင္းတတတ္တဲ့လူတစ္ေယာက္လားလိုု႕။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ျပန္ငယ္ခ်င္စိတ္မရွိပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္အသက္အရြယ္ေရာက္လာဖိုု႕။ ကၽြန္ေတာ့္လက္ရွိအေတြ႕အႀကံဳရလာဖုုိ႕။ ကၽြန္ေတာ့္လက္ရွိ စဥ္းစားဥာဏ္ရလာဖိုု႕အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ ရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံခဲ့ရတာေတြက နည္းတာမွ မဟုုတ္တာ။ ခံစားခဲ့ရတာေတြလည္း မနည္းပါဘူး။ ဒီေတာ့ ေနာက္တေၾကာ့ ျပန္ၿပီး ခံစားပါလားဆိုုရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ေျပာမွာက တစ္ခြန္းထဲ No Way !!!
ဘယ္အရာမဆိုု ေရာင့္ရဲတတ္ဖိုု႕ ကၽြန္ေတာ္ ေလ့က်င္ၿပီးပါၿပီ။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀က ျပည့္စံုုပါတယ္။ မေရာင့္ရဲတတ္ခဲ့ခ်ိန္က တပ္မက္မႈေၾကာင့္ျဖစ္ေပၚတဲ့ ပူေလာင္မႈမ်ိဳး ကၽြန္ေတာ္ မခံစားခ်င္ေတာ့ ပါဘူး။ ေမွ်ာ္လင့္ၿပီး ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ပ်က္သုုဥ္းရတဲ့ ခံစားခ်က္မ်ိဳးကလည္း ခါးသီးလြန္းပါတယ္။ ကိုုယ့္ရဲ႕ စိတ္ခံစားခ်က္ေတြကိုု မထိန္းသိမ္းႏိုုင္တဲ့ကာလကိုု ကၽြန္ေတာ္ ျပန္မေရာက္ခ်င္ပါဘူး။ တကယ္တမ္း ကေလးဘ၀ကိုု ျပန္ေတာင့္တေနတဲ့လူေတြကေရာ ဒီခံစားခ်က္ေတြကိုု ျပန္ခံစားခ်င္မယ္လိုု႕ ကၽြန္ေတာ္မထင္ပါဘူး။
ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀မွာ ကၽြန္ေတာ္ျပန္လိုုခ်င္တာဆိုုလိုု႕sex နဲ႕ ပတ္သက္လိုု႕ လူပ်ိဳေလးဘ၀တုုန္းက ရင္ခုုန္တဲ့ ခံစားခ်က္ကိုုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္ပါတယ္။ ခ်စ္သူနဲ႕ ပတ္သက္လုုိ႕ ဟုုတ္ဘူးေနာ္။ ဘာအေတြ႕အႀကံဳမွမရွိေတာ့ ရင္တုုန္ရတယ္။ စိတ္ကူးယဥ္ရတယ္။ အရမ္းအရသာရွိပါတယ္။ အခုုေတာ့ အဲလိုု ရင္ခုုန္မႈေတြ မရွိေတာ့ပါဘူး။ ဒါေလးတစ္ခ်က္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ျပန္လိုုခ်င္ပါတယ္။ 

ရ႒ 

No comments:

Post a Comment